March 24, 2012

The result ;)

Assalamualaikum :)


Yeahh , rabu hari tuu 21.03.2012 the Sijil Pelajaran Malaysia also known as SPM for short form . Okay , ada yg berjaya dpt 9A . Whoaah . Great gila .Congrats ygberjaya and yg tak berjaya . Aku pon nanak 9A :/ Can I ? Of course i can . Yg tk berjaya tuu , yg kau bodoh sgt knp , mak bapak kau suruh kau blajar , kau dok menggedik sana sini . Haha . Chill . Yg depan ada lagi . Tpi sayang aa , dok main-main time nak periksa . Gila kot , SPM weyh . Serius la sekejap . Haha . Masa form5 tahun lepas nak ambil result tu , aku ada kt luar kelas je . Tau knp ? Taik sungguh cikgu tu . Ajar serupa apa lagi . Besalatu cikgu practical . Haha . Sorry , cikgu . Serius saya tak pham cikgu ajar apa . Dah la cikgu mcm ckp sorg-sorg dlm kelas . Tu yg keja mcm nk ponteng kelas cikgu je tu . Masalah tkda geng je . Tk psal-psal Hamizah tulis nma aku sebagai ponteng . Huh . Bajet btol . Nasib Zati teman aku je . Hoho . Thanks kwn . Yeah . Then , my friend say to me at FaceBook "tehah buat elok-elok SPM next year, tehah boleh score mcm kwn-kwn dia yg ambil akaun" . Kwn-kwn dia yg ambil akaun kebanyakan daripada mereka mendapat 6A . Dia dpt 4A tkda B ada C dan D . Budak sains . So , aku pon kena rajin blajar laa kan . Hahaha . Aku pon semangat jugak ah . Dah ada org ckp mcm tu kt aku . Selama neyh aku rasa down skit . Yela , kwn-kwn aku kebanyakannya 4SN1 , 4SN2 , 4SN3 , 4LK . Tau diorang blajar apa ? Bukan mcm aku . Eko , akaun . Diorang lagi standard . Fizik , Chemistry and Bio . 4SN1 ngn 4SN2 ambil tambahan iaitu akaun . 4LK ambil Lukisan Kejuteraan , Fizik and Chemistry . Tau apa yg diorang sembang ? Pasal mata pelajaran neyh laa . Tapi aku buat tatau je . Malas nak kesah . Hidup kena teruskan , tak boleh toleh ke belakang walaupun sekejap . Nanti bnyak laa masalah yg akan timbul . Choyy , pnjang gila aku bebel bebel . Besalatu , nak bagi aku semangat hadapi semua benda neyh . Bukan senang weyh akaun tu . Mau perah otak jugak nak belajar benda baru mcm Akaun ngn Addmath . Haha . At least I have mama , she can make me stronger enough to face the challeges these days . I can't wait for SPM -.- Seriusly . Hoho .





SPM2013

No comments:

Post a Comment