August 6, 2011

Im GLAD to have someone like you ♥

Tadi , memang saat-saat genting lah . Pheww ! Glad to have you sayang , fatihah , in my life . You not like others , you're very care bout me . And me too . Tadi ptg cll dia . Yayy . Cll dia , bukan nk angkt . Apa laa
-.-" , Then , dia angkt , suara dia lain la . OHMAIGOAT ! HEHE . Rindu la kau , beberapa hari ni , kita rapat kn . Aku selalu nmpk bayangan kau dkt KAYJAY tuu , hmm . MissYouSoMuch lah . Teringin nak jumpa kau lagi , mest kau dah tinggi drpda aku lah . Aku tak boleh tinggi dah apa , hee~ Its oke ! I dont care bout my heights anymore . Aku ter-baca blog dia , mmg terharu lah ap dia kata , sapa tak kan ? Rasa mcm nak nangis lagi , haish , aku kerja nak nangis je bila dah start , i cant stop it .  HEHE . IMSORRYB :') I wont cry anymore . InsyaAllah .
Tomorow is TRIAL . FCKYEAH ! HAHA  ,Im scared but i didint do any revision .HAHA!  GTG , BBYEE ;)

ilovehereyes, sepet je :)

No comments:

Post a Comment