November 19, 2011

F U C K Y O U

Hello peeps , stalker , bitch , whore and etc . Lama dah aku tak update blog . Why ? Sebap broadband tu buat hal . Mcm sial ! Middle finger UP ! Okay , aku pon bukan nk onine sgt . Facebook skarang mcm haram jadah ! Yeah . Tapi aku dok online juga , tatau knp . 2 perkara je aku nak bgtau !

Okay firstly , my mom pegi h o l i d a y . Rombongan sekolah dia laa . 3 hari 2 mlam je . 2 hari aku balik kampung , sbp kalau aku kt rumah . Aku nak bgi adik-adik aku mkn apa . Takkan makanan segera tu ja kan . Kesiaan laa kt diorang . So , abah aku decide kena balik kmpong . Balik malam . Tak tido sna . Ala , kampong aku bukan jauh sgt pon . Tiap-tiap hari boleh balik :D


#Maaaaaaa , come home !! We miss you so fucking muchh muchh . Muahhxx muahhxx ♥

The second one is , MIMI just got new hubby ! HAHA . Dapat lelaki yg paling dia nakkan . Dah lama dah dia dok usha laki tu . Budak form 5 . Bagi aku dia tu biasa je . Ada rupa . HAHA . Mimi neyh bila mamat tu lalu ja , mesti usha . Dah la kalau usha tak reti nak cover ! Mamat lain yg dok perasaan -.- . Buat malu ja weh . Anyway , aku harap mimi ngn dia . Entah . Syook bila tgok kawan kita bahagia . Dia dah single lama dahh . Biar laa dia berdua pulak . HAHA . Seganas-ganas dan sekasar-kasar dia ni pon . Bila dah cair kat laki tu , ayat jiwang sejuta pon dia boleh buat .Ini ternyata ok! HAHA . FAKTA >__<"


Yg status mimi tu la , nama mamat tu :) Moga bahagia kawan . Aku tumpang je weh :)

No comments:

Post a Comment