November 8, 2011

When we're child .

Hey , Assalamualaikum . Kemarin , rumah wan buat kenduri sikit , agak letih laa .
Aku heran dan kesian kat abg Fatil aku . HAHA . Adik dia nak kawin kott . Tatau la , tk dpt restu lagi dari semua orang . Then , enjang aku jadi mcm agen cari jodoh untuk dia . Dok bagitau pasal sorang anak dara yg sgt cun , pandai dan apa lagi erk ? Dia just ckp ok je . Mcm tamau kawin je ? HAHA . 

Pastu , acu (mak usu) kata kt aku yg aku tggu Ilman (disebabkan aku dok gelak kt abg Fatil) , my twinny and my cousin , adk abg Fatil ! . Dia kata lagi at least dah jadi jurutera , dan apa tah lagi (Acu nak laki aku jadi jurutera , i hope so. )  Jodoh aku bkan acu yg tentukan , then acu aku pegi bukak cita lama . Ya Allah ! Malu tak tertahan laa . Yala , cita masa kecik-kecik . Its funny story :) Nasib Ilman takde kt sna , dia balik asrma dah . Skali ngn dia malu . Haishh . Aku tak suka laa bila mcm tu . Mmg laa aku rapat sgt ngn dia waktu kami kecik , masa dah boleh jalan . Sebap kami kena jaga ngn mak-mak menakan dan arwah mak tok . Ingat lagi smua tuu . Tapi keadaan sekarang berbeza , berbeza sama skali ! Kami jarang tegur antara satu sama lain . Kalau nak cakap pon pasal sekola sekolah sekola je laa . Agak rimas bila jadi mcm tuu , yala . Dia satu-satunya spupu yg aku rapat .

Lepas arwah takda , aku dgn dia ja . Mcm dia pengganti arwah mak tok aku , now i really really miss her :'( 
Aku dok cari gambar-gambar arwah . But , still can't find it ! Damn it ! I miss you soooo baadd .


K,baii . Nak text ngn hubby

No comments:

Post a Comment